loader

Pro Business Solutions partnerem Retail Summit 2017

Już 29 i 30 marca odbędzie się kolejna edycja Kongresu Poland&CEE Retail Summit. Partnerem tego wydarzenia będzie firma doradcza Pro Business Solutions, która w sesji „Futurology” przedstawi nowoczesny system do wiarygodnego raportowania ekspozycji – PRO.Display. Korzystają z niego klienci w 10 krajach Europy.

Kongres Retail Summit to przestrzeń, która co roku łączy przedstawicieli sieci handlowych i producentów FMCG wokół kwestii najważniejszych dla rozwoju rynku. Tradycyjnie, agenda wydarzenia podzielona będzie na 5 sesji równoległych. W tej dotyczącej innowacji i technologii, otwierających nowe możliwości przed sektorem handlu, czyli „Futurology”, goście wydarzenia będą mieli okazję posłuchać prezentacji „Wyeksponuj się albo zgiń – technologia dla maksymalizacji ekspozycji”. Prezes Pro Business Solutions, Adam Beniowski, zaprezentuje autorskie rozwiązanie PRO.Display, z którego korzysta między innymi firma COTY. Jej przedstawiciel Adam Olakowski, Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży, opowie o doświadczeniach i korzyściach, jakie firmie przyniosło wdrożenie.

W handlu rządzi prosta zasada: „klient kupi to, co widzi”, dlatego też kluczowym elementem łańcucha prowadzącego do zwiększenia sprzedaży, dla każdej firmy z sektora FMCG jest poprawne wystawienie ekspozycji z optymalnym rozłożeniem produktów. Właśnie temu służy rozwiązanie PRO.Display, oparte o audyt zdjęciowy – tłumaczy Adam Beniowski, Prezes Pro Business Solutions. Pozwala ono na kompleksową analizę i ocenę efektywności sprzedaży, a tym samym zoptymalizowanie procesu dystrybucji towarów w punktach handlowych – dodaje.

System pozwala przeprowadzić badania oparte o technologię zdjęciową. Wystarczy, że handlowiec wykona zdjęcie ekspozycji w sklepie i prześle je za pomocą systemu, a na jego podstawie zostanie dokonana ocena. PRO.Display pozwala nie tylko odpowiedzieć na pytanie, czy towar jest dostępny w sklepie, ale też czy został on należycie wyeksponowany. Dzięki temu można sprawdzić, w jakim stopniu został wdrożony planogram, ile wynoszą udziały półkowe, a także ocenić widoczność materiałów POS i realizację kampanii promocyjnej.

1 2

O autorze