loader

Speedmail dla Getin Noble Bank. Niezależny operator pocztowy rozpoczął współpracę z kolejnym klientem bankowym

Getin Noble Bank będący na liście dziesięciu największych pod względem wielkości aktywów banków w Polsce dołączył do grona klientów spółki Speedmail. Prywatny operator pocztowy będzie w jego imieniu wysyłał kilkadziesiąt tysięcy przesyłek miesięcznie. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

 

Branża bankowo-finansowa stanowi największy, ok. 20 proc. udział w naszej strukturze sprzedaży. Razem z obszarami takimi jak telekomunikacja, administracja publiczna czy branża windykacyjna jest dziś jednym z kół zamachowych polskiego rynku pocztowego. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe instytucje finansowe, jak i mniejsze, działające lokalnie banki spółdzielcze. Cieszymy się, że naszą ofertę docenił także Getin Noble Bank – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.

 

Umowę z bankiem spółka podpisała już w ubiegłym roku, a współpraca produkcyjna rozpoczęła się od grudnia. Speedmail będzie doręczał w imieniu Getin Noble Bank kilkadziesiąt tysięcy przesyłek nierejestrowanych miesięcznie.

 

Do naszych klientów wysyłamy ponad 1 mln listów zwykłych rocznie. Część tej korespondencji nadajemy za pośrednictwem prywatnego operatora, który zaoferował nam najkorzystniejsze warunki. Na współpracę ze Speedmail zdecydowaliśmy się nie tylko ze względu na cenę, ale także z powodu wysokiej skuteczności w doręczaniu przesyłek. Bardzo ważne są dla nas raporty z realizacji usługi, dzięki czemu mamy pewność, że nasze listy docierają we właściwe miejsce mówi Maciej Grabowski, kierownik zespołu raportowania operacyjnego Getin Noble Bank.

 

Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. W 2021 roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych i zamknęła rok ponad 20-proc. wzrostem sprzedaży. Speedmail nieustannie poszerza swój zasięg populacyjny i terytorialny oraz zdobywa kolejnych klientów z branż takich jak m.in.: bankowość, telekomunikacja, administracja samorządowa oraz nadawców korespondencji marketingowej.

O autorze