MT Tower wchodzi na rynek. Oferuje nowy poziom doświadczeń w metawersie
MT Tower, nowy wirtualny świat metawersu z uber-realistycznymi awatarami, wchodzi na rynek. Wyjątkowa platforma gamingowa Web3 pozwala ludziom nawiązywać nowe znajomości, poznawać marki i tworzyć własny świat, dzieląc się nim zarówno z wewnątrz, jak i na zewnątrz – w mediach społecznościowych. To innowacyjna koncepcja, która łamie zasady tradycyjnych platform social media i wprowadza nową przestrzeń pełną kultury i sztuki.
Nowy metawerse o nazwie MT Tower to wirtualna przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji. Platforma wykracza poza istniejące media społecznościowe i może odpowiadać na wszystkie ich potrzeby, dzięki tzw. phygital, czyli trendowi, który polega na łączeniu doświadczeń fizycznych (ang. physical) i cyfrowych (digital). Szerokie spektrum narzędzi personalizacji i kastomizacji umożliwia użytkownikom rozwijanie własnej kreatywności, wykraczającej poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie.
Głównym celem projektu jest stworzenie platformy metawerse, w której użytkownicy będą prowadzić życie jako Wirtualni Influencerzy na wszystkich platformach społecznościowych oraz będą mieli szerokie możliwości kreowania swoich postaci i dostosowywania ich wyglądu a także stylu życia według własnych upodobań i preferencji. Wirtualne odpowiedniki influencerów będą pewnego rodzaju pomostem pomiędzy oprogramowaniem a mediami społecznościowymi, którzy będą służyć do łączenia wszystkich punktów styku marki w jeden wielki ekosystem – MT Tower.
– Naszym celem jest zdefiniowanie przyszłości wirtualnych platform społecznościowych. Tworząc nową metodę budowania więzi społecznych, chcemy, aby ludzie poczuli wyjątkową, surrealistyczną i gamingową atmosferę w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję w przyszłości wnieść więcej możliwości do wirtualnych platform społecznościowych i zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie nawiązują kontakty towarzyskie – powiedział Igor Łukasik, założyciel i CEO MT Tower.
Z badań [1] wynika, że wirtualni influencerzy są zdecydowanie bardziej skuteczni w wywieraniu wpływu niż ich ludzkie odpowiedniki. Ich istnienie jest wirtualne, ale ich wpływ jest realny: