loader

Technologia NCR zmienia oblicze bankowości

O tym, jak System Connections NCR zmienia podejście do biznesu indywidualnej placówki bankowej mówił Prezes NCR w Polsce oraz na Europę Wschodnią, Bartłomiej Śliwa. W prezentacji poruszył m.in. kwestię budowania lojalności klientów przez instytucje bankowe. „Rola customer experience w bankowości nigdy nie była większa. Zapewnienie pełnego doświadczenia omni-channel jest jednym z najważniejszych  celów, do których powinny dążyć banki by sprostać oczekiwaniom współczesnego konsumenta” – twierdzi Bartłomiej Śliwa.

 

  • Security

Witold Rydzewski – Software Solutions Manager NCR w Polsce,  omówił kwestię bezpieczeństwa transakcji, ryzyka ataków na instytucje, czyhających na klientów pułapek i w jaki sposób NCR pomaga im zabezpieczyć się przed wyciekiem danych i atakami na bankomaty, urządzenia i  sieci logiczne dzięki zaawansowanym systemom bezpieczeństwa Fractals, Alaric i Fidelis. „W ubiegłym roku wzrosła liczba ataków na banki. Chodzi zarówno o ataki fizyczne, jak i za pośrednictwem sieci. Mamy tu do czynienia z nieustannym wyścigiem instytucji finansowych i przestępców. Wyścig, w którym rozwiązania NCR mogą dać bankom wyraźną przewagę” – podkreślał Witold Rydzewski.

 

  • Branch Transformation według NCR

Arkadiusz Nowicki – Dyrektor ds. Rozwoju Software NCR w Polsce, przybliżył temat projektowania oddziałów przyszłości w modelu „nano-branch”, wagi odpowiedniego podejścia do planowania powierzchni placówki, a w szczególności uwzględniania stref samoobsługowych i modularności zastosowanych rozwiązań. „Placówki banków realizowane w technologii nano-branch pozwalają na prawdziwe poznanie potrzeb klienta – jego preferencji i zachowań. W dobie kryzysu tradycyjnych oddziałów bankowych – to świetne rozwiązanie dla instytucji finansowych pragnących wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów” – tłumaczył Arkadiusz Nowicki.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze