loader

Nagrodzony ciągnik na (ELPI)GAZ

 

A co z żywotnością

Żywotność silnika powinna się nawet wydłużyć, ponieważ następuje lepsze spalanie ON i tzw. „dopalanie” cząstek stałych. Dzięki temu w znacznie mniejszym stopniu  tworzą się tzw. nagary, zachowujemy także znacznie czystszy olej smarujący cały silnik. Silnik funkcjonuje bez dokonywania jakichkolwiek zmian w jego budowie. Adaptacja na zasilanie Dual Fuel polega na montażu elementów instalacji gazowej w komorze silnika oraz dodatkowych zbiorników na paliwo gazowe. Podczas eksploatacji kierowca za pomocą przełącznika może wybrać pracę tylko na oleju napędowym lub w systemie Dual Fuel (diesel + gaz).

 

Zastosowanie

Projekty badawczo-rozwojowe w zakresie technologii Dual Fuel trwają od 2002 r. Ich celem jest systematyczne polepszanie oferowanych rozwiązań pod względem uzyskiwanych korzyści oraz dostosowywanie do indywidualnych potrzeb klientów. Wysoki stopień zaawansowania systemu DEGAmix pozwala na zastosowanie go w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w silniki od 2 do 8 cylindrów, z turbo lub bez, o mocy do 800 KM. Montaż instalacji LPG do diesla ma szczególne uzasadnienie wówczas, kiedy pojazd pracuje pod dużym obciążeniem lub ma duże roczne przebiegi, najlepiej poza miastem.

author avatar
ELPIGAZ
Firma ELPIGAZ jest aktualnie jednym z czołowych dostawców innowacyjnych rozwiązań dedykowanych sektorowi motoryzacyjnemu, a dokładnie producentem gazowych układów zasilania pojazdów, zbiorników LPG i ciśnieniowych zbiorników powietrza oraz sprężarek. Osiągnięcie aktualnej pozycji nie byłoby możliwe, gdyby nie inwestycje w prace badawczo-rozwojowe, które nieustannie prowadzone są przez inżynierów oraz innych specjalistów zatrudnionych w firmie ELPIGAZ. Dzięki temu możliwa jest produkcja dedykowanych rozwiązań gazowych w oparciu o własne doświadczenie oraz zaplecze techniczne i rozwiązania, które chronione są właściwymi patentami w wielu krajach, co przekłada się jakość wytwarzanych produktów, która prezentuje wysoki, światowy poziom.

1 2

O autorze