Polskie produkty mleczne dla wszystkich
Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w programie „Nasze najpyszniejsze” w niedziele, w TVP3 o 8:15:
31.07. – Podlasie
07.08. – Świętokrzyskie
14.08. – Wielkopolska
21.08. – Kujawsko-pomorskie
28.08. – Lubelskie
04.09. – Mazowsze
11.09. – Śląsk
18.09. – Łódzkie
25.09. – Małopolska
Nie zabraknie też działań w internecie. Na Facebooku i Instagramie powstały specjalne profile, na których regularnie, do końca grudnia, będą publikowane posty z inspiracjami kulinarnymi, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.
Kuba Steuermark poprowadzi też na swoim profilu na Instagramie cykl krótkich filmów, w których razem z dietetyczką lub lekarzem opowiedzą o tym dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów.
Instagramerka Magda Rudak pokaże z jakich produktów mlecznych najczęściej korzysta w swojej kuchni oraz zaproponuje pyszne dania, które prosto będzie można przygotować samemu w domu.
Dla wielbicieli podcastów organizatorzy przygotowali też nowe odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się jesienią tego roku. W podcastach wspólnie z dietetykiem zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.
Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.