loader

Polskie produkty mleczne dla wszystkich

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w programie „Nasze najpyszniejsze” w niedziele, w TVP3 o 8:15:

31.07. – Podlasie

07.08. – Świętokrzyskie

14.08. – Wielkopolska

21.08. – Kujawsko-pomorskie

28.08. – Lubelskie

04.09. – Mazowsze

11.09. – Śląsk

18.09. – Łódzkie

25.09. – Małopolska

Nie zabraknie też działań w internecie. Na Facebooku i Instagramie powstały specjalne profile, na których regularnie, do końca grudnia, będą publikowane posty z inspiracjami kulinarnymi, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.

 

Kuba Steuermark poprowadzi też na swoim profilu na Instagramie cykl krótkich filmów, w których razem z dietetyczką lub lekarzem opowiedzą o tym dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów.

 

Instagramerka Magda Rudak pokaże z jakich produktów mlecznych najczęściej korzysta w swojej kuchni oraz zaproponuje pyszne dania, które prosto będzie można przygotować samemu w domu.

 

Dla wielbicieli podcastów organizatorzy przygotowali też nowe odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się jesienią tego roku. W podcastach wspólnie z dietetykiem zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

 

Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.

 

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. 

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

O autorze