loader

Wafle ryżowe wypierają drożdżówki

Polski producent wafli zbożowo-ryżowych rozpoczyna podbój Ameryki. Firma Sunny Family, działająca na polskim rynku, szuka możliwości dynamicznego rozwoju i podwojenia obrotów. Dzięki pierwszej umowie, na półkach amerykańskich sklepów wkrótce mają pojawić się trójkątne wafelki Bellido.

 

 – To kolejny kontrakt – po Litwie, Łotwie, Estonii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Węgrzech – budujący naszą pozycję na rynkach zagranicznych. Obecnie prowadzimy rozmowy z sieciami o silnej pozycji w Niemczech oraz odbiorcami na rynku  afrykańskim – ujawnia Marek Figiel

 

Polski rynek wafli ryżowych nadal jest kategorią niszową i rozwijającą się stosunkowo powoli w porównaniu z całym rynkiem zdrowej żywności. Jak szacuje IBŻ Food Research Institute 2017 wartość tego segmentu wynosi 150-160 mln zł, co stanowi około 13-15% całego rynku zdrowych przekąsek.

author avatar
newsrm.tv

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze