loader

Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku zmienił wygląd swojego salonu

10 października obchodziliśmy Światowy Dzień Wzroku. Z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmienił swoją przestrzeń. Wszystko po to, by zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważną rolę zmysł ten odgrywa w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.

Marka Vision Express chce przybliżać społeczeństwu znaczenie problemów związanych ze wzrokiem. Dlatego też

10 października, z okazji Światowego Dnia Wzroku, jeden z warszawskich salonów marki został całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju stały się… niewyraźne. Miało to na celu uzmysłowienie odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 milionów jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.

Zmieniona przestrzeń ma ponadto pokazać, jak ważną rolę zmysł wzroku pełni w naszym życiu – dzięki niemu dociera do nas aż 80% informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10:00 – 12:00 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

Po raz kolejny Polacy mogą skorzystać z bezpłatnych badań ostrości widzenia przeprowadzanych we wszystkich naszych salonach. W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na organizację tak niestandardowej akcji jak rozmycie salonu Vision Express. Tego dnia zmieniamy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku oraz nieregularne kontrole u specjalistów. Takie działania pokazują nam, jak dużej odpowiedzialności się podjęliśmy. Nie zamierzamy jednak z tego rezygnować i stale będziemy dbać o oczy Polaków, mając świadomość, że wymaga to od nas coraz to większych starań oraz bardziej kreatywnego podejścia do tematu wzroku. Liczymy, że nasza akcja zostanie zauważona przez społeczeństwo i w kolejnych latach Światowy Dzień Wzroku będzie dla większości idealną okazją, by przynajmniej raz w roku w tym okresie zadbać o swoje oczy – komentuje Aleksandra Niegowska, Marketing Manager Vision Express.

1 2

O autorze