loader

Nowa jakość w e-grocery. Zakupy na Frisco.pl z Asystentem Google

 

Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku e-grocery i kolejny na drodze Frisco.pl do wprowadzenia jak najlepszych udogodnień dla swoich klientów. Dzięki Asystentowi Google, każdy będzie mógł głosowo wypełnić swój koszyk, wykonując w tym samym czasie inne czynności.

 

Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI. Rozwiązanie w wersji beta jest dostępne dla obecnych klientów supermarketu online, którzy posiadają już historię zakupów w sklepie.

 

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

 


[1] Badanie MoffettNathanson: „2018 eCommerce Survey: Ready or Not – Here Comes Voice Shopping

                                                           

1 2

O autorze