loader

CulinaryOn – międzynarodowa kulinarna marka debiutuje w Polsce

CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako „Kulinarny Disneyland”, gdzie pod uważnym kierownictwem doświadczonego zespołu będzie można przygotowywać wyszukane potrawy z całego świata.

 

Otwarte w sercu Warszawy studio, w dobrze położonym miejscu na Placu Trzech Krzyży, zapewni łatwy dostęp dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.

 

Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi — chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie — wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

 

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół  team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

 

Steve Jobs nie wynalazł telefonu, lecz zaproponował unikatowy sposób jego „doświadczania”. My też nie odkryliśmy lekcji gotowania, ale zapewniamy możliwość doświadczenia ich na zupełnie innych płaszczyznach — mówi Giulio D’Erme, partner zarządzający CulinaryOn.

 

1 2

O autorze