loader

Założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio w najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile

Także dla I Love Dance Studio stały kontakt z klientami przez media społecznościowe, stronę internetową i telefon to podstawowe narzędzia pracy. I choć Paula codziennie spędza sporo czasu w sieci, czuwając nad funkcjonowaniem swojego biznesu, w materiale ukazującym kulisy kampanii śmieje się, że dostępnego internetu jeszcze nigdy nie wykorzystała – głównie dlatego, że jest on nielimitowany.

 

 

 

Nielimitowane pomysły na kolejne działania

 

Działalność Pauli Ostalskiej to jednak nie tylko zajęcia taneczne, wyjazdy, wykłady i warsztaty. Paula zaczęła projektować także odzież i gadżety, tworząc własną kolekcję pod marką Ruude, którą można obejrzeć na Facebooku.

 

– Pracuję nad kolekcją składającą się z ubrań i dodatków, które mają być przede wszystkim praktyczne, zapewniać wygodę przy aktywnym trybie życia, a jednocześnie dobrze wyglądać – tłumaczy Paula Ostalska. – Wśród projektów znalazły się m.in. płaszcze z odpinanym kapturem, takie, które można założyć do trampek i szpilek. Szyjemy je na zamówienie, tak aby idealnie pasowały do danej osoby – dodaje.

 

Jaki będzie kolejny krok firmy? Paula nie zdradza konkretnych planów. Na razie codzienność I Love Dance Studio tworzy kilkunastu pracowników, a zajęcia, które oferują, przeznaczone są dla wszystkich grup wiekowych. Właścicielce popularnej szkoły tańca i fitness nie brakuje jednak pomysłów na kolejne wykłady, wyjazdy i projekty.

1 2

O autorze