loader

Założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio w najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile

Zamiłowanie do tańca Paula Ostalska zamieniła w sposób na życie. Własną firmę założyła w 2011 roku i od tego czasu zdążyła już otworzyć dwie siedziby szkoły oferującej zajęcia taneczne, stworzyć własną markę ubrań dostępnych na Facebooku i zachęcić do treningów dojrzałe kobiety unikające klubów fitness. Teraz możemy ją zobaczyć w najnowszej kampanii reklamowej dużego operatora telekomunikacyjnego.

 

Kiedy w wieku dziewięciu lat zaczynała naukę tańca, Paula Ostalska nie miała jeszcze pojęcia, że pewnego dnia otworzy własną szkołę, która zaproponuje klientom znacznie więcej niż tylko możliwość poruszania się w rytm muzyki pod okiem instruktora. W 2011 roku zrealizowała swoje  marzenie – to wtedy powstało I Love Dance Studio w podwarszawskim Milanówkuz ofertą zróżnicowanych treningów w rytmie muzyki. Inicjatywa szybko się przyjęła,

a popularność szkoły wzrosła do tego stopnia, że już po dwóch latach Paula musiała powiększyć powierzchnię obiektu. Wkrótce doszła do wniosku, że chciałaby otworzyć także miejsce przeznaczone dla kobiet dojrzałych, które nie odnajdują się w klubach fitness zdominowanych przez młodych, wysportowanych klientów.

 

– Druga siedziba I Love Dance Studio jest przeznaczona tylko dla kobiet. Razem z moją przyjaciółką Anną Kurnicką organizujemy także wspólne wyjazdy, które nazwałyśmy po prostu Babskim Wypadem. Podczas tych weekendów uczestniczki zostawiają mężów i rodziny w domach, mają czas tylko dla siebie. Wspólnie trenujemy, ćwiczymy, uczymy się, a także bawimy podczas wieczornej  imprezy tematycznej. Dzięki takiemu aktywnemu wypoczynkowi możemy całkowicie się zresetować i wrócić do domów naładowane pozytywną energią – mówi Paula Ostalska, właścicielka I Love Dance Studio.

 

Każdemu wyjazdowi przewodzi klucz tematyczny. Podczas wypadów panie bawiły się już w klimacie back to school, Alicji w Krainie Czarów, a ostatnio – w trakcie dziesiątego, jubileuszowego weekendu treningowego w listopadzie – zgodnie z motywem all that jazz. Oprócz wyjazdów, Paula organizuje również wykłady, w ramach których uczestnicy mogą dowiedzieć się więcej o zdrowiu, żywieniu i urodzie, a także warsztaty taneczne.

 

Od sukcesu firmy do kampanii reklamowej

 

Po sukcesie na polu biznesowym przyszedł czas na sukces medialny – Paulę możemy zobaczyć w najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile „Firma bez limitów – masz to czarno na białym”. Pokazuje ona pełnych pasji klientów operatora, którzy – w oparciu o nowoczesne narzędzia, takie jak nielimitowany internet działający zawsze w pełnej prędkości oraz połączenia bez ograniczeń, zbudowali stabilną, dobrze funkcjonującą firmę. W reklamie wzięli udział również m.in. Igor Konefał z parku trampolin Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANBUD, Wiktor Borowski prowadzący palarnię kawy Coffee Republic czy Alicja Jagodzińska, która założyła kawiarnie ze zdrowymi słodkościami – Legal Cakes.

 

1 2

O autorze