loader

Wsparcie i sprawna komunikacja, czyli jak skutecznie zadbać o partnerów

Wdrożenie platformy PWSA u klientów umożliwi spełnianie najbardziej rygorystycznych wymagań SLA  i gwarantuje bardzo wysokie parametry niezawodności i dostępności naszych systemów – dodaje prezes Tomiczek.

 

Wszystkie te zdalne udoskonalenia to przede wszystkim oszczędność cennego czasu. Dzięki unikalnemu know-how, jakie zastosowano przy ich projektowaniu, klienci Alfavox mają gwarancję, że pomimo zmiany modelu współpracy na zdalny jakość i poziom obsługi partnera będzie taki sam jak do tej pory lub nawet wyższy. Wyraźnie wzrasta też wygoda i szybkość komunikacji z Alfavox – każdy użytkownik może podłączyć się do nowego systemu w dowolnym miejscu i w wybranym przez siebie czasie przez przeglądarkę WWW.

 

Co więcej, korzystanie z platformy gwarantuje pełne bezpieczeństwo – spełnia najwyższe standardy w tym zakresie, m.in. wymagania GIODO dotyczące ochrony danych osobowych.

 

Platforma PWSA, stawia na szybkość, doskonałość i łatwość obsługi, kontaktu i serwisu partnerów. Śmiało można powiedzieć, że dzięki dostępnym funkcjonalnościom zapewni ona sprawniejszy poziom komunikacji, a co za tym idzie – jeszcze lepszy poziom świadczenia usług przez Alfavox, a po stronie klienta bardziej dynamiczny rozwój biznesu – podsumowuje Janusz Tomiczek.

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

„Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox” do wsparcia obsługi serwisowej świadczonej przez

„Alfavox” Sp. z o.o. podmiotom gospodarczym  wykorzystującym autorskie systemy informatyczne spółki”

„Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.”

author avatar
Alfavox
Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rowiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przediębiostwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Alfavox posiada wieloletnie doświadczenie, w projektowaniu, wdrażaniu systemów informatycznych, m.in. w branżach banowości i finansów, ousourcingu call/conact center, biur obsługi klienta, energetyki i gazownictwa, a także placówek medycznych oraz działów help desk. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.

1 2

O autorze