loader

Wsparcie i sprawna komunikacja, czyli jak skutecznie zadbać o partnerów

Platforma została zaprojektowana tak, aby była ergonomiczna w użytkowaniu oraz intuicyjna we wdrożeniu. Wspiera wszystkie rodzaje oprogramowania z rodziny alfa w środowiskach klientów – niezależnie od charakteru działalności i obsługiwanych procesów.

 

Motywacją do wykorzystania platformy w ramach obsługiwanych procesów biznesowych było nasze dążenie do szybszej, bardziej efektywnej, nowoczesnej i innowacyjnej obsługi klienta na najwyższym poziomie– mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

 

Platforma PWST oferuje między innymi program monitorujący, który sprawdzał będzie na bieżąco jakość funkcjonowania systemów z rodziny alfa wdrożonych i działających u klientów Alfavox. Stały monitoring pozwoli na weryfikację poprawności wszystkich modułów i automatyczne uruchomienie procesów naprawczych i prewencyjnych.

-– To bardzo ważna funkcja, wszyscy przecież wiemy, że w IT jest podobnie jak w życiu – lepiej i taniej jest zapobiegać, niż leczyć – dodaje Janusz Tomiczek. – Szeroki zakres automatycznych zadań prewencyjnych wchodzących w zakres funkcjonalności systemu wpływa znacząco na jakość świadczonych usług.

 

System PWSA gwarantował będzie również zdalne zarządzanie licencjami. To funkcja usprawniająca prowadzenie biznesu. Klienci Alfavox będą mogli bez fizycznego kontaktu z firmą płynnie poszerzać skalę stosowanego rozwiązania – dowolnie dodawać nowych użytkowników lub włączać kolejne procesy.

 

PWSA umożliwi również współpracę online z serwisantami i inżynierami, pozwoli prezentować nowe funkcjonalności przez kanał wideo oraz planować wirtualne spotkania. Co więcej, PWSA udostępni opcje zdalnego przesyłania dokumentów z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz szeroki zakres raportów i danych do analiz.

 

author avatar
Alfavox
Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rowiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przediębiostwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Alfavox posiada wieloletnie doświadczenie, w projektowaniu, wdrażaniu systemów informatycznych, m.in. w branżach banowości i finansów, ousourcingu call/conact center, biur obsługi klienta, energetyki i gazownictwa, a także placówek medycznych oraz działów help desk. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.

1 2

O autorze