loader

Pokochaj olej rzepakowy jeszcze mocniej

Olej rzepakowy to źródło cennych substancji: nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3 i omega-6, witaminy E i K. Jest też doskonałym dodatkiem do wielu potraw – przekonują organizatorzy kampanii promocyjno-informacyjnej pt. Pokochaj olej rzepakowy, której 2. edycja właśnie się rozpoczyna. Tym, którzy zastanawiają się, czy warto zmienić swoje przyzwyczajenia kulinarne i zaprosić do swojej kuchni olej rzepakowy, odpowiadają: zdecydowanie tak!

Znów będą popularyzować olej rzepakowy

 

Organizatorzy kampanii chcą zwiększać świadomość konsumentów na temat tego, jak ważne miejsce w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej zajmuje olej rzepakowy. Organizatorem, podobnie jak przy pierwszej edycji, jest Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju, przy wsparciu Komisji  Europejskiej oraz Agencji Rynku Rolnego. Organami wdrażającymi program będą warszawska agencja Marketing & Communications Consultants i dom mediowy Media On. Kampania będzie realizowana na rynku polskim i  słowackim.

 

Olej rzepakowy zyskuje fanów

 

Pierwsza edycja kampanii odniosła wielki sukces. Jak pokazały badania[i], podsumowujące efekty programu, olej rzepakowy zyskał uznanie w oczach polskich konsumentów. Po trzech latach edukacji o walorach oleju rzepakowego, dwukrotnie wzrosła ich świadomość na temat zawartości kwasów omega-3 w tym oleju, a aż 8 na 10 z nich zaczęło postrzegać olej rzepakowy jako wartościowy tłuszcz. Okazało się, że konsumenci nie tylko więcej wiedzą o zaletach oleju rzepakowego, ale również chętnie z niego korzystają. Ponad 70% konsumentów przynajmniej raz w tygodniu sięgało po olej rzepakowy podczas przygotowania potraw.

 

Medialna kariera oleju rzepakowego

1 2

O autorze