loader

Pokochaj olej rzepakowy jeszcze mocniej

 

Kontynuacja trzyletniego programu nie może obejść się bez wsparcia medialnego i marketingowego. Jeszcze w tym roku olej rzepakowy zagości na łamach prasy poradnikowej, zdrowotnej i kobiecej. W planach są konferencje oraz briefingi dla mediów regionalnych oraz wydawnictw, jak i działania promocyjne w punktach sprzedaży detalicznej, np. degustacje. Reaktywowany zostanie cieszący się dużą popularnością facebookowy profil „Miej więcej oleju w głowie”, a dodatkowym wsparciem ma być nowość w postaci kanału Google+. O zaletach oleju będą też mówić znani blogerzy. Zaplanowano ponadto działania na platformie edukacyjnej i komunikację z dietetykami. Gratką dla fanów polskich seriali, którzy kochają olej rzepakowy, będzie współpraca z TVP. Można się spodziewać, że olej rzepakowy wystąpi gościnnie w jednej z jej sztandarowych produkcji.

 

Wiedzą, dlaczego warto wybierać olej rzepakowy

 

Podobnie jak w pierwszej edycji programu, kampanię medialną będą wspierać autorytety w dziedzinie żywienia. Jej ambasadorem zostanie ponownie Katarzyna Bosacka – dziennikarka znana z programu „Wiem, co jem i wiem, co kupuję”. Zapleczem i wiedzą merytoryczną służyć będzie Rada Programowa, w której zasiądą specjaliści z dziedziny żywienia i dietetyki. Na czele rady stanie jej przewodniczący, prof. dr hab. Krzysztof Krygier – Kierownik Zakładu Technologii Tłuszczów  i Koncentratów Spożywczych na Wydziale Nauk o Żywności SGGW w Warszawie, specjalista w zakresie technologii żywności i żywienia człowieka, a w szczególności nauki o tłuszczach.

W skład Rady wchodzą również:

  • prof. dr hab. Wiktor B. Szostak – przedstawiciel Instytutu Żywności i Żywienia, specjalista w zakresie chorób wewnętrznych i dietetyki;
  • prof. dr hab. Piotr Socha  – kierownik oddziału Gastroenterologii i Hepatologii w Klinice Gastroenterologii, Hepatologii i Żywienia Centrum Zdrowia Dziecka, specjalista w zakresie żywienia dzieci i chorób związanych z układem pokarmowym;
  • prof. dr hab. Artur Mamcarz ‑ kardiolog, kierownik III Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Kampania zyskała również wsparcie merytoryczne poważanej instytucji eksperckiej – Instytutu Żywności i Żywienia, który od lat jest niekwestionowanym autorytetem w zakresie żywienia człowieka.

 


[i] Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez GFK, na reprezentatywnej grupie osób – próba badawcza =600.

1 2

O autorze