loader

Młody bóg i poważne choroby

„Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie.” – powiedziała Agnieszka Mazurek,  group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, która przygotowała kreację kampanii.

W kampanii poza spotami telewizyjnymi wykorzystane zostaną działania reklamowe w Internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambientowe działania reklamowe w placówkach medycznych. Kampanii towarzyszyć będzie także wsparcie w postaci działań PR oraz materiałów BTL w oddziałach Prudential w całej Polsce. Na potrzeby kampanii przygotowano także nową odsłonę serwisu internetowego www.mlodzibogowie.pl.  Spoty emitowane będą na antenach stacji ogólnopolskich oraz kanałów tematycznych.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Koncept reklamowy „młodzi bogowie” nagradzany był w konkursach branżowych (Złote Effie, Golden Arrow), a użyte w kampaniach sformułowania językowe weszły nie tylko do mowy potocznej, ale i debaty publicznej. 

author avatar
Damian Ziaber
Od ponad 15 lat zajmuję się komunikacją w biznesie.  Od prawie 4 na własny rachunek, dla grona wybranych i sprawdzonych klientów. 

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze