Młody bóg i poważne choroby
Ruszyła kampania reklamowa Prudentiala. Nowe reklamy mają zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania.
Prudential wystartował dzisiaj z nową kampanią reklamową. Bohaterem jest wciąż „młody bóg”, ale tym razem mowa nie o emeryturach, a o poważnych chorobach i związanych z nimi kosztach. Kampania adresuje powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i ma zachęcić do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential: „Chcemy zwrócić uwagę na to, że poważne zachorowanie to nie tylko koszty związane z leczeniem, ale także szereg innych wydatków, które mogą w krótkim czasie zrujnować domowy budżet i pozbawić nas oszczędności.”
Spot telewizyjny kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który lekko ironicznie komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się zachęcić go do myślenia o możliwych konsekwencjach poważnego zachorowania. Głosu zwierzęcemu bohaterowi użyczył znany aktor – Paweł Królikowski.