loader

Opieka i rekrutacja – Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji

Promedica24 wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową. Głównym jej celem jest pokazanie zawodu opiekunki osoby starszej i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił. Grupą docelową kampanii są niepracujące kobiety w wieku 35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii. Spot emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz w stacjach tematycznych.

 

Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu w Promedica24 podkreśla, że to jedna z większych kampanii reklamowych firmy w ostatnim czasie: „Jesteśmy liderem rynku usług opiekuńczych, zresztą nie tylko w Polsce. A ponieważ wakacje to tradycyjny okres poszukiwania zajęć zarobkowych, to chcemy pokazać alternatywę w postaci opieki nad osobą starszą. To praca w pełni legalna, a chociaż ciężka, to na pewno dobrze płatna. Paniom, które do nas się zgłoszą, oferujemy dodatkowy bonus pieniężny w wysokości 100 EUR. Przy okazji, pokazując jak wygląda opieka nad seniorem, chcemy odczarować zawód opiekuna i pokazać, że pełni on ważną rolę społeczną.”

author avatar
Damian Ziaber
Od ponad 15 lat zajmuję się komunikacją w biznesie.  Od prawie 4 na własny rachunek, dla grona wybranych i sprawdzonych klientów. 

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze