loader

Arena.pl konsekwentnie rośnie

Arena.pl konsekwentnie rośnie

Arena.pl po III kwartale 2018 r. odnotowuje konsekwentne wzrosty sprzedaży, odwiedzin serwisu jak i liczby zawartych transakcji za pośrednictwem platformy. W podanym okresie marketplace odwiedziło ponad 3.5 mln kupujących, generując blisko 28.5 mln odsłon. Liczba dokonanych transakcji wyniosła ponad 97.000 względem ok. 6.000 w III kwartale 2017 r., prezentując piętnastokrotny wzrost r/r. Znacznej zwyżce podległa również liczba sprzedawców, która wzrosła ponad sześciokrotnie r/r i aktualnie wynosi ok. 2.000 przedsiębiorców oferujących katalog blisko 2 mln produktów w 7 głównych kategoriach Arena.pl.

 

Działania wykonane w minionych trzech kwartałach potwierdzają stanowczość Arena.pl w realizacji strategii wzrostu w kluczowych obszarach, czyli liczbie odwiedzających platformę, zakupionych produktów, dołączeniu nowych i rzetelnych sprzedawców oraz wzrostu udziału wejść organicznych i bezpośrednich w porównaniu do całości odsłon.

 

Platforma zakupowa Arena.pl z sukcesem realizuje plany dot. dywersyfikacji źródeł ruchu z naciskiem na organiczne i bezpośrednie wejścia użytkowników. W III kwartale 2018 roku ich udział – w stosunku do tego samego okresu w 2017 roku – jest wyższy o ponad 500%. Jest to związane z coraz większą rozpoznawalnością marki oraz systematycznie powiększającą się bazą stałych użytkowników.

 

Bezpieczeństwo transakcji

Arena.pl oferuje kupującym unikalny model e-zakupów, polegający na zaproszeniu do współpracy tylko sprawdzonych i rzetelnych sprzedawców, którzy są zainteresowani długofalową współpracą. Co więcej, platforma zaprasza tylko takich partnerów, którym zależy na utrzymaniu wysokiej jakości obsługi kupującego. Dodatkowo, każdy z nich przechodzi dokładną weryfikację przed dołączeniem do grona partnerów Arena.pl. W praktyce sprawdzana jest historia funkcjonowania firmy w biurach informacji gospodarczej oraz bazach CEIDG i KRS. Aktywne podmioty poddawane są analizie jakościowej oferowanego asortymentu, weryfikowane są również opinie kupujących o danym sprzedawcy. Handlujący na platformie są również zobowiązani przejść bezpłatną integrację z operatorem płatności internetowych PayU, w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.

 

Byliśmy i jesteśmy blisko naszych sprzedawców, co świetnie pokazuje 6-krotny wzrost liczby partnerów, którzy dołączyli do grona Arena.pl. Co ważne, spółka nie prowadziła żadnych proaktywnych działań w kierunku ich pozyskania, a po III kwartale osiągnęliśmy wynik ponad 2.000 przedsiębiorców oferujących swoje produkty – komentuje Sławomir Kubicki, wiceprezes Arena.pl. 

 

author avatar
PR Calling

1 2

O autorze