loader

W cztery lata od startupu do rentownego biznesu

 

Ciężka praca całego zespołu oraz efektywny model biznesowy przyniosły świetne efekty. Jesteśmy dumni, że jako polski startup osiągnęliśmy sukces – wyjaśnia Szymon Dobosz, CEO w International Coupons i zaraz dodaje – Oczywiście mamy świadomość, że w tym biznesie nie można osiadać na laurach. W zanadrzu mamy kilka niespodzianek.

 

Nadchodzący 2015 rok  to kolejne wyzwania, a International Coupons zbroi się na potęgę – do zespołu dołączyli eksperci

z wieloletnim doświadczeniem w e-commerce jak Radek Tyszko (wcześniej m.in. Ceneo.pl), Łukasz Gwóźdź (Grupa Nokaut, Ceneo.pl, a później cała Grupa Allegro) czy Łukasz Mentel (m.in. Grupa Onet – zumi.pl).

 

Poza znaczącymi transferami kadrowymi firma właśnie rozpoczyna działania w Indiach. To prawdziwe wyzwanie i zarazem unikalny projekt w historii polskiego e-handlu, który może przetrzeć szlak innym firmom znad Wisły. To także kolejny dowód na to, że dobrze rozwijany startup może przekształcić się w rentowny biznes.

 

author avatar
Pegasus

1 2

O autorze