loader

W cztery lata od startupu do rentownego biznesu

Portal KodyRabatowe.pl obchodzi właśnie czwarte urodziny – projekt wystartował w 2010 roku. W tamtym czasie strona oferująca kody ze zniżkami na zakupy w sklepach internetowych przez wielu ekspertów była traktowana głównie jako ciekawostka. Jednak platforma, którą założyli studenci z Krakowa, szybko zyskała uznanie na rynku e-commerce. Dziś to największy gracz w swoim segmencie. Portal należy do polskiej grupyInternational Coupons, firmy która prowadzi działania w 12 krajach na całym świecie.  

 

Perspektywy dla rynku e-commerce są w Polsce niezwykle obiecujące. Z najnowszej analizy PMR wynika, że w 2014 roku wartość e-handlu wyniesie ponad 27 mld złotych. To kolejny rok wzrostów, który wykorzystują KodyRabatowe.pl.

 

Na początku musieliśmy przekonać Polaków, że kody rabatowe to realne oszczędności. W USA i Europie Zachodniej taki model sprawdza się doskonale. Innym wyzwaniem było zaprojektowanie platformy, która będzie łatwa w obsłudze  oraz zapewni klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów  – tłumaczy Szymon Dobosz, CEO w International Coupons.

 

Po dwóch latach, zakończonej sukcesem walki o polskiego klienta, nadszedł czas na ekspansję na inne rynki. W 2012 roku kolejne wersje językowe portali zainaugurowały działalność w Wielkiej Brytanii, Czechach, Hiszpanii, Włoszech oraz Brazylii i Rosji. Dla firmy był to moment przełomowy.

author avatar
Pegasus

1 2

O autorze