loader

VIRGIN MOBILE Z NOWĄ, TARGETOWANĄ KAMPANIĄ

Wybór mniejszych miast pod kątem kampanii jest dla nas wręcz naturalny, gdyż tkwi w nich ogromny potencjał. Chcemy pozyskać dzięki temu nowych, lojalnych klientów – takich, którzy poszukują przełomowych rozwiązań w komunikowaniu się z bliskimi, niekoniecznie chcąc wiązać się umowami. Oczywiście nie zapominamy przy tym o osobach z dużych metropolii – to bardzo liczna grupa odbiorców naszych usług, dlatego kampania radiowa i kinowa jest właśnie ogólnopolska – skomentował Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

 

7 kwietnia wystartowała również ogólnopolska promocja w radiu, oparta na 15-sekundowym spocie komunikującym ofertę za 29 zł. Reklamy możemy usłyszeć w radiach sieci EUROZET, Grupy RMF oraz ZPR Media. Przedłużono również kampanię w kinach Cinema City w dużych miastach tj. Warszawa, Kraków, Wrocław czy Poznań, opartą na 15-sekundowym spocie Virgin Kosmos.

 

Z początkiem kwietnia ruszyła też kampania online, obejmująca największe, polskie portale internetowe. 

1 2

O autorze