loader

VIRGIN MOBILE Z NOWĄ, TARGETOWANĄ KAMPANIĄ

Celem działań promocyjnych jest ukazanie odbiorcom, że pakiety zostały skonstruowane na wyjątkowych, korzystnych zasadach – w cenie 29 zł klienci otrzymują nielimitowane SMS-y, rozmowy oraz 2GB internetu bez umowy. Natomiast propozycja za 19 zł zawiera nielimitowane SMS-y, nielimitowane rozmowy na numery Virgin Mobile, 100 minut do wszystkich sieci oraz 2GB internetu. To jedyna taka oferta w Polsce, w kategorii prepaid, telefonii komórkowej.

 

Jednym z fundamentów kwietniowej kampanii jest outdoor w 10 mniejszych miastach, tj.: Białystok, Bielsko Biała, Toruń, Lublin, Kalisz, Częstochowa, Rzeszów, Radom, Szczecin i Zielona Góra. Komunikaty zostały stworzone pod każdą z miejscowości i zwracają się bezpośrednio do ich mieszkańców. Informują o pakiecie za 29 zł.

 

Dodatkowym wsparciem dla reklam wielkoformatowych jest obecność plakatów oraz ulotek Virgin Mobile na 44 uczelniach wyższych w 10 miastach, w których przeprowadzana jest kampania. Komunikują ofertę za 29 i 19 zł. Ponadto marka pojawia się w danych miastach z zespołami prowadzącymi w terenie marketing bezpośredni oraz sprzedaż.

 

1 2

O autorze