loader

TogetherData stawia na consulting w reklamie

TogetherData stawia na consulting w reklamie
 
Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa marka, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Tym samym Grupa kieruje do klientów z branży reklamowej i wydawniczej dedykowaną ofertę opracowaną przez zespół wyspecjalizowanych oraz doświadczonych ekspertów.  
 
TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych. Dzięki ekspertyzie technologicznej oraz doświadczeniu TogetherData, marketerzy oraz wydawcy korzystający z usług nowej marki będą mogli poznać realne możliwości Big Data i zastosować je w praktyce do swoich potrzeb. 
 
Działania TogetherAudience będą koordynowane przez Pawła Mazurka (Managing Director) oraz Szymona Szmigla (Head of Commercial Sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint. 
 

1 2

O autorze