loader

Światowy Dzień Konsumenta pod znakiem handlu online

Rośnie również świadomość wśród polskich konsumentów – 44,9 proc. z nich zwraca uwagę na jakość towaru, a niemal 3 na 10 klientów sprawdza skład produktu[12]. Dla sklepów dysponujących unikalnym i niepowtarzalnym asortymentem to wielka szansa na osiągnięcie sukcesu w swojej niszy.

 

– Światowy Dzień Konsumenta to doskonała okazja do przeanalizowania preferencji klientów danej firmy i sposobów dotarcia do nich. Przykładowo, mimo że polski konsument coraz częściej jest obecny online, tylko 14 proc. przedsiębiorstw w Polsce sprzedaje w sieci[13]. Pole do rozwoju w nowym kanale sprzedaży jest ogromne – komentuje Tomasz Buraś. – To niesamowita szansa dla rodzimych firm, które mogą dotrzeć nie tylko do lokalnych klientów, ale również tych za granicą. Już teraz obserwujemy wzrost wolumenu przesyłek nie tylko importowanych, ale eksportowanych, które dzięki nam trafiają do konsumentów na całym świecie.

 

DHL – Globalna firma logistyczna

 

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. Dywizje należące do grupy DHL oferują szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 380 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji

i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną.

 


[5] Santander Consumer Bank, „Polaków portfel własny – kochamy okazje 2019”

[6] BIG InfoMonitor, „Wpływ niedziel wolnych od handlu na budżet domowy”

[7] Santander Consumer Bank, „Polaków portfel własny – kochamy okazje 2019”

[8] Santander Consumer Bank, „Polaków portfel własny – kochamy okazje 2019”

[11] Santander Consumer Bank, „Polaków portfel własny – kochamy okazje 2019”

[12] Santander Consumer Bank, „Polaków portfel własny – kochamy okazje 2019”

1 2

O autorze