loader

Quick Park Mysłowice odwiedziło ponad 220 tys. klientów

Decyzja inwestora o budowie pierwszej regionalnej hybrydowej galerii handlowej Quick Park w Mysłowicach była strzałem w dziesiątkę. Od 30 listopada do 31 grudnia Quick Park odwiedziło ponad 220 tys. klientów! To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie. 

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Dotychczas mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, chcąc zrobić zakupy w znanych sieciach handlowych, pójść do restauracji lub na film do kina, musieli decydować się na kilkudziesięciominutową podróż samochodem do Katowic.

Quick Park Mysłowice zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. W galerii dostępnych jest 45 salonów topowych marek, m.in.: Reserved, Cropp, House, Sinsay, H&M, Big Star, Diverse, CCC, Martes Sport, Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, Pepco czy Euro RTV AGD, punkty gastronomiczne – Grycan, Gusto Dominium oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino, posiadające cztery sale kinowe z blisko 600 fotelami dla widzów. Wszystkie sale wyposażone są w projektory cyfrowe wyświetlające obraz w technologii 2D i 3D oraz 70 głośników Dolby Surround. Miejscy włodarze wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców uruchomili w Quick Parku także Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta. 

Centrum handlowe oferuje bezpłatny parking na 400 samochodów. Ponadto w sąsiedztwie parkingu znajduje się stacja benzynowa Orlen oraz jedyna w Mysłowicach restauracja sieci McDonald’s z opcją drive-thru.

– Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino – sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic – mówi Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR Real2B Development.

Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczni klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina. Jak twierdzi Agnieszka Drucis –  Poświąteczny czas w Quick Parku tradycyjnie oznacza rozpoczęcie zimowych wyprzedaży. Właśnie teraz klienci centrum mogą kupić jesienno-zimowe kolekcje nawet o 70 proc. taniej.

QUICK PARK MYSŁOWICE

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 m2. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.

author avatar
AKM multiAN PR

1 2

O autorze