loader

Netto rozszerzyło ofertę produktów dostępnych na Półce Zdrowia

Kulinarne preferencje konsumentów zmieniają się coraz szybciej wraz z najnowszymi trendami w żywieniu. Coraz częściej otwieramy się na nowe smaki oraz szukamy zdrowszych alternatyw produktów, które spożywaliśmy do tej pory. Z badania przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia wynika, że odżywiamy się zupełnie inaczej niż kilka lat temu, nie zmienia się jedynie nasz stosunek do wydatków, a zatem także do cen. Obecnie konsument oczekuje produktów wysokiej jakości, ale nie chce za nie płacić więcej.[1] Artykuły dostępne w sklepach Netto w ramach oferty Półka Zdrowia to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wysoką jakość w atrakcyjnej cenie.

Od nowego roku rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy dbają o swoje zdrowie, eliminują z diety cukier, gluten czy też rozmaite alergeny. Dla wygody klientów wszystkie produkty – a jest ich ponad 140 – zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.

Na bieżąco będziemy uzupełniać naszą Półkę Zdrowia o produkty, których nasi klienci poszukują, a niełatwo je kupić – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – I tak, można u nas obecnie zaopatrzyć się m.in. w młody jęczmień, spirulinę BIO, sok z acai, czy ekologiczny mus kokosowy. Oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich, dla których zdrowe odżywianie to podstawa codziennej diety, a także dla alergików, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu oraz laktozy.

Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór”, w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi, przepisy na zdrowe i smaczne posiłki oraz informacje o konkursie „E-book pełen zdrowia”. Katalog dostępny jest bezpłatnie w sklepach sieci.

Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radio, w prasie oraz na billboardach.

 

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze