loader

Polski Czerwony Krzyż, Procter & Gamble oraz Kaufland rozpoczynają akcję na rzecz potrzebujących dzi

 

Kupując wybrane produkty marek P&G, takich jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette w każdym sklepie sieci Kaufland, można pomóc podopiecznym PCK w całym kraju. Akcja potrwa do 30 września.

 

Według danych GUS, ponad 2,5 mln osób w Polsce żyje na skraju ubóstwa, z czego blisko 1 mln stanowią dzieci i młodzież. Wiele z tych rodzin żyje w skrajnie trudnych warunkach. Nie są w stanie zaspokoić swoich podstawowych potrzeb – brakuje im żywności, ubrań, a także środków higieny

i czystości. W przypadku tych rodzin nawet najmniejsza, z pozoru symboliczna pomoc może mieć ogromny wpływ na poprawę warunków ich życia – zaznacza Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża.

 

Żeby zmienić tę sytuację i wspomóc najuboższych, PCK, P&G oraz sieć sklepów Kaufland rozpoczynają akcję „Z serca dla dzieci”. Zaangażowała się w nią także, znana ze swoich działań społecznych, aktorka Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci.

 

W akcję może włączyć się każdy, kto do 30 września odwiedzi dowolny sklep Kaufland i dokona zakupu produktów wybranych marek P&G, takich jak: podpaski Always, pieluszki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders i Pantene, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, oraz produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice. Jeden procent ze sprzedaży wszystkich wymienionych produktów przekazany zostanie na rzecz podopiecznych PCK.

 

1 2

O autorze