loader

Polski Czerwony Krzyż, Procter & Gamble oraz Kaufland rozpoczynają akcję na rzecz potrzebujących dzi

Nasze produkty są obecne nieomal we wszystkich gospodarstwach domowych w Polsce, towarzysząc polskim rodzinom w codziennych czynnościach. Podczas akcji „Z serca dla dzieci” szczególną uwagę kierujemy jednak w stronę tych najbardziej potrzebujących. Najmłodsi podopieczni PCK otrzymają na przykład zapas pieluszek Pampers, które pomogą zapewnić im suche noce

i spokojny sen – mówi Robert Grzyb, dyrektor sprzedaży P&G w Polsce.

Kluczowym partnerem programu jest jedna z największych sieci handlowych w Polsce, Kaufland.

 

Klienci odwiedzający sklepy Kaufland wielokrotnie udowodnili swoją gotowość do angażowania się

w działania społeczne. Chętnie brali udział w akcjach dobroczynnych współorganizowanych przez Kaufland troszcząc się razem z nami o losy osób potrzebujących. Dobierając asortyment zwracamy szczególną uwagę, aby produkty dostępne w naszych sklepach nie tylko spełniały wymagania dotyczące jakości, lecz także o to, aby ich zakup przyczyniał się do pomocy innym. Mamy nadzieję, że i tym razem nasi klienci włączą się do wspólnego działania. Mechanizm jest bardzo prosty: kupując produkty objęte akcją wspólnie pomagamy potrzebującym dzieciom – wyjaśnia Krzysztof Szponder, wiceprezes zarządu sieci Kaufland.

 

Do udziału w akcji „Z serca dla dzieci” zachęca Katarzyna Cichopek: Wielka siła akcji tkwi w tym,

że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech.

 

W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup tego, co najpotrzebniejsze do zdrowego i radosnego rozwoju maluchów – będą to m.in. kocyki, pościel czy piżamki. 

1 2

O autorze