loader

Platforma e-commerce, czyli oszczędności w organizacji

Dzięki takim nowoczesnym systemom e-commerce, jak SIG.pl, klienci zyskują łatwiejszy dostęp do informacji nt. produktów, zdjęć i dokumentacji technicznej, którą można ściągnąć z systemu jednym kliknięciem. Mają także wiedzę o stanach magazynowych i dostępności ich towaru, oraz możliwość kontroli zakupów w firmie. System pozwala także poszerzyć zakres kupowanych produktów.

Większe dotarcie

Internet daje również ogromne możliwości poszerzenia zasięgu geograficznego, wykraczającego poza naturalne zasięgi pracy sklepów stacjonarnych czy oddziałów.

Wpływa to nie tylko na lepsze dotarcie do grupy docelowej, ale zwiększa też szanse na coroczny wzrost wyników sprzedażowych, a to jest najważniejsze zadanie platformy e-commerce w każdej branży.

Autorem artykułu jest Bartosz Pilch, Dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie SIG.

 

***

SIG (http://www.sig.pl/) to wiodąca, międzynarodowa firma, od ponad 20 lat obecna na Polskim rynku w sektorze dostaw materiałów budowlanych. Posiada wyspecjalizowane jednostki do wielopłaszczyznowych działań: indywidualni i instytucjonalni odbiorcy, obsługa zarówno małych obiektów (domów jednorodzinnych), jak i potężnych inwestycji (centra handlowe, lotniska). Stanowi część międzynarodowego koncernu z siedzibą w Wielkiej Brytanii, istniejącego od 60 lat i notowanego na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecna w 15 krajach Europy, tworzy rozległą sieć około 800 oddziałów handlowych, w tym 50 oddziałów w Polsce.

 


[1] https://www.crn.pl/aktualnosci/wartosc-e-handlu-b2b-siegnie-ok-225-mld-zl

[2] Raport Deloitte, „Digitalizacja rynku B2B. Cyfrowe platformy zakupowe”

 

1 2

O autorze