loader

PEPSICO WPROWADZA EUROPEJSKI PROGRAM ODKRYWAJĄCY I WSPIERAJĄCY WSCHODZĄCE MARKI

Portfolio pożywnych produktów PepsiCo

Dzięki filozofii „Performance with Purpose”, PepsiCo nieustannie dostosowuje swoją ofertę, by oferować konsumentom jak najwięcej pożywnych produktów zawierających pełne ziarna, owoce i warzywa, nabiał oraz białko. W ramach agendy działań do 2025 r. celem PepsiCo jest zwiększenie tempa sprzedaży odżywczych produktów, przewyższając tempo sprzedaży produktów z ogólnego portfolio firmy.

PepsiCo posiada wiodące marki w kluczowych kategoriach produktów żywieniowych takich, jak: Quaker, Tropicana, Naked, Lipton/Pure Leaf, Starbucks, Gatorade, Sabra oraz Stacy’s. Ponadto rozszerza swoje portfolio marek owocowo-warzywnych. Naked wprowadza świeżą linię soków tłoczonych na zimno, a Tropicana nową linię soków zielonych. Z kolei Alvalle otrzymała prestiżową nagrodę „Żywność z Hiszpanii” od hiszpańskiego Ministerstwa Rolnictwa.

Koncern rozszerza swoją ofertę poprzez wprowadzanie nowych oraz wykorzystanie dobrze znanych marek, tworząc nowe ciekawe produkty:

  • Sok jabłkowy J7 z Rosji, dostarczający w każdej szklance taką samą ilość błonnika, jak w jednym jabłku;
  • Płatki Quaker Oats „Super Goodness” z Anglii – płatki „Super Grains” z białkiem, błonnikiem i kwasami tłuszczowymi omega 3 oraz płatki „Super Fruits” z Witaminą B6, C, D i cynkiem, by wspierać układ odpornościowy;
  • Soki Tropicana Essentials Probiotics – pierwsza marka soków z probiotykami dostępna na masowym rynku, wyróżniona tytułem Innowacja Roku 2016 przez Beverage Industry Magazine (Magazyn Przemysłu Napojowego).

Więcej informacji o programie PepsiCo Nutrition Greenhouse znajduje się na stronie: www.nutritiongreenhouse.com.

1 2

O autorze