loader

Nowy placement reklamowy na polskim rynku

Główne znaczenie odgrywa bazujący na algorytmach prawidłowy dobór kontekstu zdjęcia, artykułu prasowego oraz grupy docelowej do treści, jak i kreacji. Dzięki czemu technologia AstraOne gwarantuje 100-procentowy brand safety realizowanych kampanii. – tłumaczy Dmitriy Shevchenko MD Hybrid.ai CEE.

 

Wejście na polski rynek rozwiązań AstraOne wpisuje się w globalny trend rozwoju technologii reklamowej w modelu In-Image. Z danych IAB wynika, iż strony internetowe z odpowiednio kontekstowo dobranymi materiałami graficznymi osiągają blisko 94 proc. więcej wyświetleń.

 

Polskie serwisy internetowe niezależnie od swojego profilu i zasięgu mogą dzięki AstraOne InImage Ads liczyć na zyskowne wykorzystanie bardzo atrakcyjnej przestrzeni strony internetowej zajmowanej przez zdjęcia i materiały graficzne. – mówi Shevchenko.

 

AstraOne jest już dostępna dla polskich reklamodawców. Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Hybrid.ai zrealizował za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje.

1 2

O autorze