loader

Nowy placement reklamowy na polskim rynku

Hybrid.ai międzynarodowa firma z obszaru Adtech, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii InImage Ads, której mechanizm tworzy nowy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego. Projekt AstraOne InImage Ads jest także odpowiedzią na wyzwanie przed którym stoją wydawcy – czyli coraz częstszego ignorowania przez użytkowników tradycyjnych placementów reklamowych.

 

Z obserwacji przeprowadzonych w latach 2018-2019 przez Hybrid.ai, wynika iż 80 proc. użytkowników, którzy odwiedzają strony internetowe, skupia swoją uwagę na zdjęciach i materiałach graficznych. Wraz ze swoistą wizualizacją Internetu rośnie także wartość reklamowa materiałów graficznych. AstraOne stanowi odpowiedź na problem monetyzacji i wykorzystania zdjęć, przez co staje się idealnym rozwiązaniem zarówno dla reklamodawców jak i wydawców. Technologia stworzona przez Hybrid.ai daje możliwość wykorzystania zupełnie nowej powierzchni reklamowej oraz rozwiązanie kwestii tzw. ślepoty banerowej – gwarantujących wysoki poziom tzw. viewability.

 

Z naszych obserwacji wynika, iż największym obecnie wyzwaniem dla branży reklamowej i wydawniczej jest tzw. viewability. Czyli parametr, który określa jaka część emisji reklam mogła być faktycznie zobaczona przez użytkownika. Nasza technologia stanowi rozwiązanie tego problemu, albowiem realizowane kampanie za pomocą AstraOne wykazały skuteczność na poziomie 100% viewability. tłumaczy Dmitriy Shevchenko Dyrektor Zarządzający CEE  Hybrid.ai.

 

Technologia umożliwia także skanowanie zdjęć, czyli “picture recognition”, dzięki czemu realne staje się rozpoznawanie obiektów. Algorytm systemu rozpoznaje aktualnie ponad 5000 różnych obiektów w tym logotypy konkretnych marek, konkretnych celebrytów, twarze, mimikę, emocje oraz kontekst sytuacji przedstawianych na zdjęciach. Dzięki czemu technologia AstraOne InImage Ads jest w stanie zapewnić wyjątkowe możliwości targetowania kampanii reklamowych. Mogą być one targetowane na konkretne obiekty, wcześniej rozpoznane przez algorytm.

 

1 2

O autorze