loader

Netto kontynuuje modernizację swoich sklepów

– Jarmark Netto – bardzo dobrze znana już i lubiana przez klientów oferta produktów przemysłowych, dostępnych tylko przez ograniczony czas, znalazła swoje miejsce nieco na tyłach sklepu, ale jest znacznie powiększona i uporządkowana dzięki dodatkowym regałom.

– W modernizowanych sklepach sieć ogranicza liczbę palet na rzecz wygodnych półek.

– Te ogromnie ważne zmiany w naszych sklepach zostały dostosowane do potrzeb i oczekiwań dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują świeżych i smacznych produktów, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać zbyt wiele czasu na robienie zakupów – mówi Mariola Skolimowska, PR&Communications Manager Netto. – Dlatego, planując proces przebudowy, skupiliśmy się przede wszystkim na lepszym wyeksponowaniu tych miejsc, gdzie dostępne są świeże produkty takie, jak na chleb dostarczany przez naszych partnerów, warzywa, owoce czy też mięso, wędliny, produkty mleczne. Staramy się, by rozkład sklepu był jak najwygodniejszy, prosty w nawigacji i dobrze oznakowany, bo przekłada się to na zadowolenie naszych klientów, którzy mogą sprawnie zrobić bieżące, codzienne zakupy.

Modernizacją zostały na razie objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży. Realizowany projekt stanowi część długofalowej strategii Netto, która zakłada podniesienie standardu wszystkich istniejących sklepów oraz rozszerzenie działalności, szczególnie w centralnej części Polski. W ubiegłym roku Netto otworzyło 8 całkowicie nowych sklepów plus w jednym (Trzcianka) zmieniono lokalizację – wszystkie zostały zbudowane według nowej koncepcji, zakładającej lepszą ekspozycją świeżych produktów i zapewnienie klientom wygody zakupów.

Więcej informacji na: http://www.netto.pl/

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze