loader

Netto kontynuuje modernizację swoich sklepów

W ubiegłym roku Netto wyremontowało i przebudowało zgodnie z nowym konceptem handlowym ok. 46 sklepów w różnych regionach Polski. W tym roku projekt jest kontynuowany, a do kompletnego remodelingu wytypowano ponad ok. 60 placówek w pierwszym półroczu. Sieć zaczęła z przytupem – od pierwszego polskiego Netto w domu handlowym Domus w szczecińskiej dzielnicy Dąbie. Sklep został powiększony o ponad 100 metrów kwadratowych – wchłonął sąsiadujący z nim bank. 2 lutego zaplanowano wielkie otwarcie i atrakcje dla klientów, których Netto zaskoczy powiększoną, doświetloną, lepiej oznakowaną i uporządkowana salą sprzedaży. W szczegółach zmiany będą wyglądały tak, jak w placówkach wyremontowanych w ubiegłym roku, czyli:

– Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege, zioła.

– Przy wejściu do sali sprzedaży umieszczono półkę zdrowia z unikalną ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych.

– W sklepie przybyło lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym, różnego rodzaju mrożonkami.

– Nowe, podświetlone regały na pieczywo zapewnią większą higienę zakupu i łatwiejszy dostęp do pieczywa, dostarczanego codziennie przez lokalnych dostawców – Netto nie planuje wprowadzenia pieców do własnego odpieku mrożonego pieczywa, konsekwentnie wychodząc z założenia, że tylko lokalni piekarze są w stanie zapewnić klientom świeży, zdrowy, tradycyjny chleb.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze