loader

Nestmedic bada rynek niemiecki. To część strategii międzynarodowej ekspansji spółki.

Nasi partnerzy z Niemiec pozytywnie wyrażają się o systemie Pregnabit, doceniają możliwości, jakie daje ciężarnym i ich lekarzom. Zadają też wiele pytań, które pomagają nam jeszcze lepiej przygotować nasze rozwiązanie do potrzeb niemieckiego rynku – tłumaczy Anna Skotny, szef działu technologii i współtwórczyni Nestmedic. 

 

W Niemczech działa 2000 szpitali, 7000 gabinetów lekarskich specjalizujących się w ginekologii i położnictwie oraz 23000 położnych.

Nestmedic niebawem zakończy etap beta-testów swojego systemu Pregnabit. Strategia sprzedażowa firmy od początku obejmuje także wejście na rynki zagraniczne. Spółka nie tylko otrzymała certyfikację CE oraz ISO 13485, które pozwalają firmie sprzedawać produkt w Unii Europejskiej, ale rozpoczęła też proces certyfikacji na rynkach zagranicznych, wystąpi między innymi o certyfikat FDA, czyli amerykańskiej Agencji Żywności i Leków.

author avatar
Symetria PR
Symetria PR to agencja świadcząca wszechstronne usługi z zakresu public relations dla branży IT i nowych technologii. Zajmujemy się relacjami z mediami, prowadzimy PR wewnętrzny i działania employer branding. Dbamy o poprawne komunikowanie się marek i tworzymy dla nich atrakcyjne treści. Prowadzimy także działania e-PR i influencer relations. Organizujemy konferencje prasowe, szkolenia i eventy. Pomagamy firmom w sytuacjach kryzysowych.

1 2

O autorze