loader

Nestmedic bada rynek niemiecki. To część strategii międzynarodowej ekspansji spółki.

Firma Nestmedic wraz z Instytutem Fraunhofer przeprowadza analizy rynku niemieckiego i prowadzi rozmowy z potencjalnymi dystrybutorami systemu Pregnabit w tym kraju. Nie wyklucza, że niebawem podpisze pierwsze listy intencyjne. Obecność na tak perspektywicznym i wciąż niezagospodarowanym w zakresie telemedycyny rynku to jeden z elementów strategii rozwoju firmy oraz szansa na zagraniczny sukces sprzedażowy.

Niemcy w porównaniu z innymi krajami europejskimi wciąż mają wiele do zrobienia w obszarze infrastruktury telemedycznej. Obowiązująca ustawa o e-zdrowiu obliguje jednak lekarzy i szpitale do aktywnych działań i wdrożeń odpowiednich systemów. Potencjał rynku jest zatem ogromny.

W Niemczech rodzi się rocznie ponad 700000 dzieci i ta liczba wciąż rośnie. Ponad 90% ciężarnych poddawanych jest rutynowym badaniom KTG. Od 28 tygodnia ciąży przechodzą one od 4 do 8 takich badań. Zapotrzebowanie na kompleksową, okołoporodową opiekę medyczną jest zatem duże. Jeśli dodamy do tego fakt, że wiele z oczekujących na narodziny dzieci mam przekroczyło 30 rok życia, jest dobrze sytuowanych i ma wysokie wymagania odnośnie dostępności do oferty medycznej, szanse na sukces sprzedażowy teleKTG Pregnabit wydają się naprawdę wysokie – mówi Patrycja Wizińska-Socha, prezes i współtwórczyni Nestmedic.

Spółka Nestmedic wspólnie z Instytutem Fraunhofer przeprowadziła już rozmowy z potencjalnymi dystrybutorami polskiego rozwiązania telemedycznego w Niemczech.

author avatar
Symetria PR
Symetria PR to agencja świadcząca wszechstronne usługi z zakresu public relations dla branży IT i nowych technologii. Zajmujemy się relacjami z mediami, prowadzimy PR wewnętrzny i działania employer branding. Dbamy o poprawne komunikowanie się marek i tworzymy dla nich atrakcyjne treści. Prowadzimy także działania e-PR i influencer relations. Organizujemy konferencje prasowe, szkolenia i eventy. Pomagamy firmom w sytuacjach kryzysowych.

1 2

O autorze