loader

Natura z wyróżnieniem w rankingu Daymakerindex

Natura otrzymała wyróżnienie za najlepszą obsługę klienta w Polsce w kategorii Drogeria, wśród 152 sklepów handlu detalicznego. Sieć została doceniona za profesjonalizm, uprzejmość, zaangażowanie oraz pozytywne usposobienie sprzedawców. Index Daymaker to ranking tworzony na podstawie analizy jakości obsługi klienta w 19 branżach w Polsce.

 

Metodologia badania – Mystery Shopping – opiera się na ocenie wizyt przeprowadzonych w ciągu całego roku przez Tajemniczych Klientów. Na specjalnych formularzach przyznawali oni oceny w kilkunastu obszarach obsługi klienta, z których najważniejsze to: Kasa, Sprzedaż, Otoczenie, Zbadanie Potrzeb, Pierwsze Wrażenie, Wiedza o Produkcie. Celem badania było wyodrębnienie najważniejszych elementów, jakie wpływają na decyzje zakupowe podczas wizyty w sklepach.

 

Natura została wyróżniona w kategorii Drogerie, w której rywalizowała z pięcioma innymi sieciami. Na sukces wpłynęła wysoka jakość personelu, który dostarcza swoim klientom pozytywnych przeżyć związanych z robieniem zakupów. Pracownicy wykazali się starannością w zakresie m.in.  powitania klienta i nawiązania z nim rozmowy. Badani docenili także oferowanie dodatkowych produktów i udzielanie rekomendacji. Szczególne znaczenie zyskała interakcja pomiędzy sprzedawcą a kupującym, dzięki której klient odczuwa satysfakcję z zakupów i przywiązuje się do marki.

 

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze