loader

Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik

Monika Rakoniewska przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center, zarówno od strony outsourcingu, jak i inhouse. Przez 6 lat pracowała w HOLICON Contact Center – najpierw jako Kierownik Projektów Marketingowych, później na stanowiskach Dyrektora Operacyjnego i Sales and Marketing Manager’a – gdzie odpowiadała między innymi za budowę jednego z największych Contact Center w Polsce. Następnie objęła stanowisko Project Manager’a w Data Solutions Sp. z o.o., gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea S.A., odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Stanowisko Dyrektora Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. objęła w 2015 roku.

 

Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu – mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. Zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno – serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów. Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie nasz klient zostanie obsłużony kompleksowo – dodaje.

 

Monika Rakoniewska ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.

author avatar
Komputronik

1 2

O autorze