Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik
Komputronik, czołowa sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, tworzy Centrum Obsługi Klienta, którego dyrektorem została Monika Rakoniewska.
Centrum Obsługi Klienta Komputronik będzie docelowo integrować obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientami, zarówno odwiedzającymi salony stacjonarne, jak i sklep internetowy oraz korzystającymi z usług posprzedażowych i serwisu. Poprzez COK Komputronik zaoferuje swoim klientom szeroką gamę produktów i usług dodatkowych.
Dbamy o stały rozwój produktów i usług oferowanych naszym klientom. Priorytetem dla nas jest zapewnienie im dogodnej formy komunikacji oraz jak najlepszej obsługi na każdym etapie kontaktów ze Spółką. Postanowiliśmy zintegrować i rozbudować dotychczasowe struktury komunikacji sprzedażowej i serwisowej – mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A. Reorganizację i utworzenie Centrum Obsługi Klienta powierzyliśmy doświadczonej osobie z wieloletnim doświadczeniem w branży, zatem nie mamy wątpliwości, że przyniesie to korzyści Spółce i podniesie zadowolenie klientów – dodaje.