loader

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska

– Cieszę się, że za sprzedaż i marketing Diners Club Polska będzie odpowiadać tak doświadczona osoba. Monika była obecna we wszystkich kluczowych momentach dla naszej marki. Wprowadzała m.in. większość kart i usług do oferty. Jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w Diners Club Polska, która bardzo dobrze poznała każdy aspekt firmy pod względem produktowym, sprzedażowym czy marketingowym – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.

 

Monika Masztakowska w Diners Club pracuje od prawie 15 lat. Wcześniej była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu zastąpiła Pawła Kałudowa.

 

Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.

1 2

O autorze