loader

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska

Z początkiem marca 2019 r. Monika Masztakowska objęła stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska. Z firmą związana jest od blisko 15 lat. Wcześniej wspierała między innymi sieć dystrybucji prestiżowych kart jako menadżer.

 

Monika Masztakowska posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i public relations. Pracę w Diners Club Polska rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu  marketingu i sprzedaży całej firmy.

 

– Diners Club to firma z ugruntowaną pozycją na rynku, budowaną przez wiele lat. Mamy unikalną ofertę kart płatniczych skierowaną do osób podróżujących prywatnie i służbowo, których z roku na rok w Polsce przybywa, co pokazują m.in. nasze cykliczne badania. Wiemy, że potencjał sprzedaży kart Diners Club jest duży i dlatego stale udoskonalamy naszą ofertę oraz pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów i partnerów. Wierzę, że wspólnie z doświadczonym zespołem możemy jeszcze wiele osiągnąć – mówi Monika Masztakowska, nowa Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska.

 

1 2

O autorze