loader

McCORMICK POLSKA TWORZY NOWĄ JAKOŚĆ CONTENT MARKETINGU W BRANŻY SMAKU

McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, jako jeden z liderów branży smaku, w komunikacji z klientami używa nowoczesnych narzędzi, przede wszystkim tzw. contentu, czyli zawartości atrakcyjnej dla odbiorców. – Wierzymy, że to skuteczniejsza strategia komunikowania się z klientami, od tradycyjnych reklam. Content, który niesie treści adekwatne i pożyteczne dla odbiorcy, np. przepisy kulinarne czy porady, skuteczniej buduje lojalność do naszych marek niż tradycyjne przekazy reklamowe – podkreśla Iwona German, Dyrektor Marketingu w McCormick Polska.

Tzw. branded content, czyli treści zawierające markę KAMIS lub Galeo, pojawia się we wszystkich kanałach, w jakich McCormick Polska komunikuje się z klientami – od telewizji (np. program kulinarny „Wysmakowani” czy rozpoczęty w marcu 2017 r. „Spotkanie ze smakiem”, w którym Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański prezentują przepisy z wykorzystaniem przypraw KAMIS), po kanały digital (np. fanpage „Kamis. Życie ze smakiem” na Facebooku, prawie 150 tys. „polubień”).

 Od początku 2017 r. McCormick Polska prowadzi także działania marketingowe w serwisie Instagram, gdzie, podobnie jak na Facebooku, publikuje zdjęcia z potrawami wykorzystującymi przyprawy firmy, ale również udostępnia zdjęcia kucharzy i influencerów, z którymi współpracuje – w tym roku jest ich aż dziewięciu. Influencerzy oraz blogerzy kulinarni uczestniczyli w organizowanych od stycznia spotkaniach kulinarnych związanych z publikacją raportu „Trendy w Smakach”.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze