loader

Marka Pampers – sukces Procter & Gamble w oparciu o innowacje

Firma Procter & Gamble od ponad 175 lat dostarcza miliardom konsumentów wysokiej jakości produkty codziennego użytku. Jedną z najbardziej znanych marek koncernu jest Pampers. Jest to doskonałe odzwierciedlenie kierunku działania firmy, skupionego wokół dostarczania innowacyjnych produktów, mających jak najlepiej służyć konsumentom na całym świecie.  

 

Innowacje są motorem napędowym P&G. Firma co roku przeznacza na badania i rozwój swoich produktów około 2 miliardy dolarów. Niemal 8 tysięcy naukowców P&G do tej pory stworzyło kilkadziesiąt tysięcy patentów. W ramach

19 edycji rankingu IRI New Product Pacesetters, aż 155 produktów P&G znalazło się na corocznej liście 25 najbardziej innowacyjnych (25 Pacesetters) w kategoriach nieżywnościowych.

 

Innowacja to bardzo istotny element budowania sukcesu firmy. Dlatego tak wiele inwestujemy w centra badań i rozwoju, w których udoskonalamy nasze produkty, tak aby jak najlepiej służyły niemal 5 miliardom konsumentów każdego dnia – mówi Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter & Gamble.

 

Ponad 50 lat na rzecz innowacji Pampers

 

Innowacyjność jest fundamentem działań P&G, także w przypadku marki Pampers. Już pierwsza masowo dostępna pieluszka jednorazowa Pampers, wprowadzona w 1961 roku, zapewniała lepszą chłonność niż inne dostępne na rynku produkty. Od tamtej pory firma stale inwestuje w ten produkt, wyznaczając nowe standardy, zwłaszcza w obszarze chłonności i pielęgnacji skóry dziecka. Obecnie nad nowatorskimi rozwiązaniami codziennie pracuje ponad 500 naukowców, którzy do tej pory stworzyli prawie 5 tysięcy opatentowanych rozwiązań.

 

1 2

O autorze