loader

Klienci KiK jednoczą siły, by wspomóc potrzebujących

Klienci KiK jednoczą siły, by wspomóc potrzebujących

– 100 000 zł przekazane na rzecz organizacji charytatywnych

 

Jaki jest najlepszy prezent dla dziecka? To zależy, kogo zapytać. Dla jednych będzie to wymarzona zabawka, sukienka, która skradła serce już na sklepowej wystawie czy książka ulubionego autora. Są jednak tacy, których marzenia są niemożliwe do zrealizowania bez finansowego wsparcia. Na szczęście chętnych do niesienia pomocy ludzi o wielkich sercach nie brakuje, czego najlepszym przykładem są klienci KiK.

To oni wspólnymi siłami zgromadzili ponad 160 000 zł wrzucając datki do skarbonek „Help and Hope” znajdujących się w sklepach KiK w całej Polsce. Fundacja założona przez Stefana Heiniga – twórcę marki KiK – skupia się na wspieraniu edukacji, podnoszeniu kwalifikacji i wyrównywaniu szans społecznych dzieci i młodzieży.

Podobny cel przyświeca fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i realizowanemu przez nią projektowi „Akademia Odnalezionych Nadziei”, w ramach którego osoby chore i niepełnosprawne otrzymują wsparcie w rozwijaniu swoich talentów, wiedzy i umiejętności, co sprawia, że mają szansę się usamodzielnić (przynajmniej na tyle, na ile umożliwia im to stan zdrowia) i spełnić swoje marzenia.

 

To nie pierwszy raz, kiedy klienci KiK wsparli finansowo działalność fundacji „Mimo Wszystko” i stypendystów „Akademii Odnalezionych Nadziei”. Podobne spotkanie miało miejsce zaledwie kilka miesięcy temu, 21 września, kiedy Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK, reprezentujący inicjatywę Help and Hope wręczył Annie Dymnej czek na 60 000 zł.

Przekazanie miało miejsce 19 grudnia 2017 roku w krakowskiej siedzibie fundacji „Mimo Wszystko”. Jednak radość i poruszenie były podwójne. Kolejne 30 000 zł z funduszy zgromadzonych przez klientów KiK zostało bowiem przekazane również Stowarzyszeniu „Piękne Anioły”, w ramach którego funkcjonuje program stypendialny "Dodaj Skrzydeł" wspierający edukację dzieci i młodzieży o trudnej sytuacji materialnej.

Poza wsparciem dla tych organizacji, pieniądze trafiły do fundacji „Happy Kids”, która także wspiera rozwój dzieci szczególnie dotkniętych przez los – dzieci z Domów Dziecka. Dlatego 30 000 zł z dotychczas zgromadzonej przez klientów sieci sumy trafiło właśnie do podopiecznych fundacji „Happy Kids”, prowadzącej 13 placówek o charakterze Rodzinnych Domów Dziecka, w których zawodowi rodzice starają się stworzyć dla swoich podopiecznych namiastkę domu. Przekazanie miało miejsce 20 grudnia w Zgierzu.

author avatar
Buena Vista Media Group

1 2

O autorze