Jakość obsługi w Warcie potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to jedno z najważniejszych i najbardziej obiektywnych raportów potwierdzających jakość obsługi w branży ubezpieczeniowej. Raport ten m.in. przedstawia liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po zestawieniu tych liczb z udziałem w rynku otrzymujemy zestawienie firm oferujących najwyższy standard rozwiązywania spraw klientów. Podsumowanie roku 2019 wskazuje spółkę majątkową Warty jako lidera pod względem jakości obsługi klienta zarówno w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.
Wskaźnik ten w przypadku Warty wyniósł zaledwie 62 proc. (im niższy tym mniej skarg w stosunku do udziału w rynku). Na miejscu drugim i trzecim znalazły się kolejno Ergo Hestia (81 proc.) i Allianz Polska (100 proc.).