loader

Innowacje Philips podbijają rynek

 

Strategia Philips dla sektora Consumer Lifestyle jest jasno określona, oznacza zmianę portfela produktów, tak by dostarczać więcej rozwiązań skupionych na zdrowiu, pielęgnacji osobistej i dobrym samopoczuciu. Z tego też względu koncern w zeszłym roku zdecydował się na oddzieleniu biznesu audio i TV.  

 

W tym roku Philips chce zdobyć serca konsumentów nowymi produktami. Hitem może stać się szczoteczka DiamondClean, która ma nie tylko innowacyjny design, ale i rewelacyjnie działa. „Warto zwrócić też uwagę na ekspres do kawy Saeco Gran Baristo, który powinien zadowolić najbardziej wymagających kawoszy, czy żelazko Philips Perfect Care z generatorem pary, które przyspiesza prasowanie o 50 proc.” – podsumowuje w capital24.tv Tomasz Lisewski, dyrektor generalny Philips Consumer Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

 

author avatar
Philips Polska
Philips zatrudnia obecnie w Polsce blisko 7 tysięcy pracowników w 4 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo-sprzedażowej. Firma należy do największych inwestorów zagranicznych na polskim rynku (około pół miliarda euro zainwestowanych od roku 1991). Jesteśmy jednym z największych polskich eksporterów (ok. 900 milionów euro rocznie). Dzięki blisko 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze