loader

Innowacje Philips podbijają rynek

Philips wprowadził nowe hasło marki „Innovation and you”. Koncern podbija rynek innowacjami, które zmieniają życie każdego człowieka. Nowe pozycjonowanie marki to powrót do korzeni, Philips od zawsze był firmą skupioną na człowieku i dostarczającą innowacji, które poprawiają jakość jego życia. 

 

Świetnym przykładem jest Multicooker Philips – ludzie chcą odżywiać się zdrowo, a jednocześnie często nie mają czasu lub warunków, by przyrządzić zdrowy posiłek. Multicooker Philips pozwala zjeść ulubione danie, nawet na działce, gdzie trudno gotuje się skomplikowane dania i kiedy nie chce się poświęcać na gotowanie zbyt wiele czasu. W Multicookerze można gotować, smażyć, piec, dusić a nawet przygotować jogurt. Więcej, urządzenie jest dostosowane do potrzeb lokalnych konsumentów – gotowanie jest przecież bardzo osobiste, dlatego Multicooker w Polsce został dostosowany tak, by można było w nim gotować nasze ulubione polskie potrawy.

 

„To, co nas wyróżnia to jest praktycznie wykorzystanie innowacji do tworzenia nowych kategorii i nowych rynków” – mówi captial24.tv Tomasz Lisewski, dyrektor generalny Philips Consumer Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Powołuje się on na przykłady produktów, o których konkurencja może tylko pomarzyć. – „Takim przykładem może być choćby Lumea, czyli  nasz ostatni przyrząd do depilacji światłem, który pozwala paniom na zachowanie gładkich nóg przez 6 do 8 tygodni, czy też Multicooker, urządzenie, które potrafi smażyć, gotować i dusić, czy trymer do stylizacji brody laserem” – dodaje Lisewski.  Przypomina, że takich produktów do tej pory nie było, a jeśli Philipsa zacznie naśladować konkurencja, tworząc podobne urządzenia, to i tak kreatorem rynku zostanie europejski koncern.

author avatar
Philips Polska
Philips zatrudnia obecnie w Polsce blisko 7 tysięcy pracowników w 4 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo-sprzedażowej. Firma należy do największych inwestorów zagranicznych na polskim rynku (około pół miliarda euro zainwestowanych od roku 1991). Jesteśmy jednym z największych polskich eksporterów (ok. 900 milionów euro rocznie). Dzięki blisko 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze