loader

Huawei zaproponuje nowe funkcje w aplikacji HiCare

Aplikacja HiCare nieustannie się rozwija i rozrasta, cieszymy się, że dzieje się to tak dynamicznie. W czerwcu zaproponujemy użytkownikom nową opcję, mianowicie możliwość sprawdzania statusu naprawy urządzenia poprzez HiCare. Niedługo później pojawi się opcja ułatwiająca wyszukiwanie sklepów sprzedających urządzenia naszej marki – mówi Beata Bednarska, Senior Service Manager w Huawei Consumer Business Group.

 

Najnowsza funkcja w HiCare, udostępniona 12 maja, to dostęp do forum Huawei bezpośrednio z poziomu aplikacji. Obecność na forum umożliwia wymianę doświadczeń użytkowników związanych z produktami, uczestnictwo w dyskusjach, a także łatwiejszy dostęp do najnowszych informacji, promocji czy wydarzeń.

 

HiCare to autorska aplikacja Huawei, która zapewnia osobom korzystającym ze smartfonów Huawei mobilne wsparcie serwisowe. Jest pomocna nie tylko w szybkiej identyfikacji, ale także w realnym rozwiązywaniu problemów takich jak ewentualne awarie systemu, opóźnienia lub inne błędy pojawiające się w urządzeniu – bez konieczności oddawania sprzętu do naprawy.

 

Aplikacja ułatwia też utrzymanie optymalnej wydajności smartfona – kontroluje poziom baterii, zużycie energii, kwestie związane z aparatem, wi-fi czy Bluetoothem. Z poziomu HiCare można również przeglądać aktualności o nowych produktach, promocjach serwisowych na naprawy pogwarancyjne, lokalizować najbliższy punkt serwisowy i rezerwować termin naprawy, zamawiać kuriera, sprawdzać ceny części zamiennych, a także otrzymywać porady dotyczące użytkowania urządzenia. Poza tym, uruchomienie trybu naprawy w HiCare dodatkowo chroni prywatność danych użytkownika – uniemożliwia serwisantowi dostęp do prywatnych plików, kontaktów czy wiadomości, gdy smartfon znajdzie się w punkcie naprawy. Aplikacja zapewnia również wsparcie serwisu przez całą dobę i przez siedem dni w tygodniu poprzez live chat.

 
author avatar
Mateusz Rogowski Sp. z o.o.

1 2

O autorze